Termeni de referință pentru selectarea companiei pentru elaborarea designului şi tipărirea materialelor de vizibilitate
- Creat la 21 Iunie 2013
Asociaţia Obştească pentru Copii şi Tineret “Făclia” anunţă concurs prin cerere de ofertă pentru selectarea unei companii, care să elaboreze designul şi să tipărească mai multe materiale de vizibilitate în cadrul proiectului “Muncă Decentă pentru TINEri – îmbunătăţirea situaţiei socio-economice a tinerilor din Moldova prin abilitarea acestora şi a societăţii civile”.
Descrierea proiectului
Proiectul „Muncă decentă pentru TINEri” îşi propune să contribuie la abilitarea tinerilor şi a societăţii civile autohtone cu scopul de a îmbunătăţi situaţia socio-economică a tinerilor din Moldova.
În cadrul proiectului, partenerii de implementare îşi propun ca societatea civilă şi actorii socio-economici să promoveze drepturile socio-economice ale tinerilor, astfel încât aceştia să participe activ în societate, să se reprezinte singuri şi să-şi găsească mai uşor joburi decente.
Beneficiarii proiectului sunt tineri, inclusiv tineri cu nevoi speciale, cu vârstă cuprinsă între 16-30 ani din 4 raioane ale ţării: Ungheni, Călăraşi, Căuşeni şi Făleşti, precum şi actorii socio-economici şi organizaţiile societăţii civile din aceste regiuni.
Proiectul este implementat de Fundaţia CNV Internationaal, Asociaţia Obştească pentru Copii şi Tineret „Făclia” şi Confederaţia Naţională a Sindicatelor din Moldova cu suportul financiar al Delegaţiei Uniunii Europene în Republica Moldova.
Scopul concursului
Scopul concursului este de a selecta o companie specializată în prestarea serviciilor de design şi tipografice, care va elabora materialele de vizibilitate necesare pentru buna desfăşurare a proiectului “Muncă Decentă pentru TINEri”.
Rezultate aşteptate
Compania selectată va presta serviciile de design şi tipografice conform condiţiilor solicitate de Asociaţia Obştească pentru Copii şi Tineret “Făclia” în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi.
Criterii de eligibilitate a candidaţilor
- Persoane juridice rezidente în Republica Moldova
- Experienţă în prestarea serviciilor de design şi tipografice de minim 2 ani
- Existenţa unui portofoliu de lucrări reale
- Experienţă de lucru cu organizaţii internaţionale şi nonguvernamentale va pezenta un avantaj în procesul de selectare
Obiectul cererii de oferte
În cadrul prezentei cereri de oferte se solicită:
A. Elaborarea DESIGN-ului pentru următoarele materiale de vizibilitate:
- Carte de vizită (acelaşi design pentru 8 persoane diferite)
- Carnet
- Pix
- Poster
- Torbă (traistă) de pânză
- Chipiu
- Tricou
- Foaie cu antet
- Plic
- Flyer nr. 1
- Flyer nr. 2
- Flyer nr. 3
IMPORTANT: Conceptul designului este deja elaborat. In cadrul acestei cereri de oferte se solicită costurile pentru adaptarea conceptului de design existent la fiecare dintre instrumentele de vizibilitate menţionate mai sus.
B. PRINTAREA/ELABORAREA calitativă a următoarelor materiale de vizibilitate:
Material de vizibilitate |
Cantitate |
Specificaţii tehnice |
Carte de vizită |
8 pers *100 buc./pers.=800buc. |
format 90x50 mm, hârtie 350 g/m2, 4+0 |
Mapă |
300 |
format A4, hârtie 350 g/m2, mată, imprimare 4+0, cu buzunar lipit |
Carnet |
100 |
format A5, bloc - hârtie 80 g/m, 0+0, 50 foi, coperta - hârtie 350 g/m, mată, 4+0, spirală |
Pix |
200 |
din plastic, culoarea albastră sau violet, imprimare logo 2+0 |
Poster |
100 |
format 350x500 mm, hârtie 150 g/m2, 4+0 |
Traistă din pânză |
200 |
400x350 mm, bumbac sau material asemănător, cu 2 torţi a câte 60 cm, imprimare logo 2+0, serigrafie (mărime logo 25x7cm) |
Chipiu |
30 |
Liberty, din bumbac cu 6 clini şi centură metalică, alb, imprimare logo 2+0 (mărime logo 10x5cm) |
Tricou |
30 |
Clasic, din bumbac 100%, 155 g/m, imprimare logo 2+0, serigrafie (mărime logo 25x7cm) |
Foaie cu antet |
500 |
format A4, hârtie 80g/m2, offset |
Plic |
300 |
DL, eurostandard, logo 1+0 |
Flyer nr. 1 |
2,000 |
1/3A4, hârtie 135 g/m2, 4+4 |
Flyer nr. 2 |
2,000 |
1/3A4, hârtie 135 g/m2, 4+4 |
Flyer nr. 3 |
2,000 |
1/3A4, hârtie 135 g/m2, 4+4 |
Plata pentru serviciile prestate
Plata va fi efectuată prin virament bancar, în timp de 5 zile lucrătoare după semnarea actului de predare-primire a lucrărilor. Transferul către prestatorul de servicii va fi efectuat în lei moldoveneşti (MDL).
Criterii de evaluare
N. |
Criterii de evaluare |
Punctaj maxim |
Companii |
|||
A |
B |
C |
D |
|||
1 |
Experienţa relevantă în domeniu |
20 |
|
|
|
|
2 |
Operativitatea prestării serviciilor |
20 |
|
|
|
|
3 |
Portofoliu de servicii similare |
10 |
|
|
|
|
4 |
Lista clienţilor |
10 |
|
|
|
|
5 |
Oferta financiară (în MDL) |
40 |
|
|
|
|
Total |
100 |
|
|
|
|
Conţinutul OBLIGATOR al dosarului:
- Copia certificatului de înregistrare a companiei
- Lista clienţilor şi portofoliul de lucrări similare
- Descrierea companiei – 0,5 pagină
- Oferta financiară (în lei moldoveneşti)
Ofertele incomplete nu vor fi examinate.
Modalitatea de expediere a ofertelor
Electronic
Ofertele pot fi expediate în formă electronică la următoarele adrese de e-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. şi This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Ofertele electronice vor fi expediate obligator la ambele adrese de e-mail.
Specificaţii prezentare oferte în format electronic:
De la: Denumirea companiei ofertante
Subiect: Concurs de selectare a unei companii pentru servicii de design şi tipografice
În formă fizică
Adresa poştală:
Asociaţia Obştească pentru Copii şi Tineret „Făclia”
Republica Moldova, or. Ungheni, MD-3600, str. Lacului, 3
Specificaţii prezentare oferte în formă fizică:
Dosarul complet va fi pus într-un plic A4 sigilat, pe care va fi inserată urmatoarea informaţie: denumirea companiei ofertante, numele şi semnătura directorului, amprenta ştampilei ofertantului, rechizitele bancare şi datele de contact: adresă poştală, telefon fix şi mobil, adresă de e-mail.
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 23 iunie 2013, ora 17:59.
Pentru informaţii suplimentare:
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefon: +373 236 3 36 84; + 373 236 2 02 88